یک نکته اثر گذار برای سایت
نوشته شده توسط : علی پور


طراحی سایت در مشهد


یک نکته اثر گذار برای سایت شما این می باشد که قبلی از طراحی وب سایت خود، وبسایت رقبای‌تان را باز بینی کنید، به عنوان مثالً در شرایطی‌که شما در مورد ساخت و فروش پوشاک عمل می‌کنید، نیاز است تا بهترین رقیب خود را در زمینه‌ی شغلی‌تان جستجو کنید و سایت او‌را نیز بازبینی فرمائید و دلایل موفقیتش را بیابید، ببینید او از چه سبک محتوایی در سایت خود به کارگیری کرده که باعث جذب مخاطبان خود شده است.

وربی پارکر ( Warby Parker) می‌گوید: کوتاهی نکنید، گاهی یک یا دو جمله میتوانند بسیار قدرتمند باشند. با توجه به نوع کسب‌و‌کارتان، با ثبت چندین اطلاعات مهم در وبسایت خود، در کار خود نیرومند و پر اقتدار شوید.

 

 

3. ارائه اطلاعات تماس

مطمئناً ثبت اطلاعات تماس در وب سایت، یکی از مهمترین کارها می باشد، به این ترتیب باید یک صفحه مخصوص به خود داشته باشد. میلز می‌گوید: تا به حال شده چند دفعه به وب سایت یک شرکت سر بزنید و با خود بگویید که چقدر طاقت فرسا می‌شود با این شرکت تماس گرفت؟ او می‌گوید براین اساس نیاز است که در تارنما خود یک صفحه یگانه به اطلاعات تماس قرار دهید و کلیه اطلاعات، مثل: آدرس نشانی اینترنتی، تلفن ثابت، در چهره نیاز موبایل، فرم تماس و لینک شبکه‌های اجتماعی مخصوص به کسب‌و‌عمل خود را در‌این بخش قرار دهید. تا افراد به راحتی بتوانند به اطلاعات تماس شما دسترسی پیدا کنند. زیرا هیچ چیز ناامید‌ کننده‌تر از عدم برقراری ارتباط با یک کسب‌و‌عمل نیست. زیرا هدف کلیه کسب‌و‌کارها از طراحی وب این می باشد که تعامل خود با مشتریانشان را افزایش دهند.

زمانی که خواستید اطلاعات تماس و آدرس آدرس اینترنتی و شبکه‌های اجتماعی‌تان را در وبسایت بگذارید، آنرا به صورت عکس در وبسایت قرار ندهید، باید قابلیت کلیک کردن روی آن‌ها وجود داشته باشد، تا با کلیک بر روی آیکن‌های شبکه‌های اجتماعی، مخاطب به راحتی بتواند وارد برگه مربوطه شود و کار مورد نیازش را انجام دهد.

 

امروزه کلیه تلفن‌های هم پا هوشمند، این قابلیت را دارند که شما بتوانید بر روی پیوند‌های تماس کلیک فرمایید و مستقیماً با کلیک بر روی شماره، تماستان را ایجاد نمایید. همچنین شما می‌توانید از گوگل اپ استعمال نمایید و آدرس جیمیل گزینه نظرتان را وارد فرمایید، تا کاربران از طریق کلیک بر روی آدرس ایمیل به صورت بدون واسطه وارد ورقه پیامرسان شوند.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 فروردين 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: